Ceritera NafieShaz....

Bahagian 2

Assalamualaikum cinta hatiku.....
sebuah perkenalan aku dan hanafi yang tak pernah kami berdua sangka...semua ini tidak pernah di rancang oleh kami tapi mungkin sudah di rancang olehNYA...perkenalan yang segala nya bermula di laman muka buku atau dengan lebih popular orang putih kata FACEBOOK...kena lah dengan lagu dari najwa latif CINTA MUKA BUKU,,,yang selalu menjadi siulan anak-anak remaja sekarang nie,,,,tapi yang membezakan aku dan hanafi adalah kami berjumpa di laman page DJ LIN SURIA CINTA...SURIA FM...di situ segalanya bermula,,,keakraban kami, kemesraan kami "facebook" lah menjadi saksi nya...tak percaya..?? tanya lah cik muka buku tu sendiri hahaha....dan untuk mengeratkan lagi perkenalan kami...kite orang saling bertukar nombor telefon...pagi petang malam, kami akan ber"sms" orang kate kalau tak bertanya khabar satu hari macam tak lengkap hidup ini....dan semua ini berterusan sehingga la ke hari ini...
Teringat satu kenangan ketika awal-awal pertemuan kami,,,masa itu,DJ LIN SURIA CINTA membuat gathering buat peminat-peminat nya di GLORY BEACH RESORT, PORT DICKSON...kalau korang semua nak tahu,,,kami ni sama-sama pemalu huhu pemalu kah..? paling yang tak boleh terima dan kelaka bila mengimbas kan nya kembali...kami saling ber"sms" walaupun pada ketika itu jarak kedudukan kami tak lah jauh mana...tak sampai 5 meter pun...dek kerana terlalu malu dan segan nak bersembang dan bersuara akhir nya itu lah terjadi...tapi ada tapi tau walaupun sekadar senyum senyum kambing yang mampu dia dan aku beri...saat aku menatap mata nya ada senyuman yang telah mengoncangkan iman kau...aduyai aku lemah tergoda...dan aku pula seday upaya cuba membalas senyuman itu walaupun senyuman aku tidak lah semanis mana pun,,,manis lagi gula di dapur rumah aku tu huhuhu....arhh sudah angau lagi lahh aku nie,,,lebih baek aku duduk aje di kayangan yang penuh dengan dunia fantasi,,,,
*bersambung*

Tiada ulasan: