Camat pagi rakan blogger...

SELAMAT PAGI SEMUA..,,,,teringat lak time sekolah dulu...pantang cikgu  masuk kelas pasti semuanye bangun untk mengucap salam...sbg tanda hormat...btl tk..?? pagi2 ni nk mula kan tugas pn rase malas je,,,mata ni macam kena gam je,,,pyh  btl nk buka dhn 360% hahaha.....pastu yg otak ni tk nk bersatu dgn hati lak tok wt kerja wawawawa sedih nye....

ok la tk nk cite panjang2....walao mcm mane MALAS pn tp byk lagi kerja menunggu giliran tok d geledah oleh saya...mereka lebih rela d geledah oleh sy kerana sy ambik mudah atas angin je huhuhu....opsss tidak3 kang rezeki yg masuk tk BERKAT....kan kan kan....ermmm ok la ape2 pun SELAMAT BERPUASA hari ini da hari ke 11 kan...amacam penuh ke tidak nie??  jgn la ponteng puasa suke2 tanpa sebab kerana anda adalah salah seorang dalam kategori orang yg malang......

                                           SELAMAT BERBLOGGING JUGA....

2 ulasan:

Green Apple berkata...

slmt pagi...
pon rasa malas gak... maklumlah org kat dlm bilik (bos) depan ni tak ada....hehe

dAk EyTy ThOmeL berkata...

wah ni mst kes nk tgk bos nie huhuu