voucher buffet ramadhan.....

alamak nk taip ape erk entri tok kali ini...?? al maklum la ni la jadi nye bila tk de keje nk d buat,,bos pn tk masuk ari ni...nmpk nye saya la bos yg tk bertauliah,,,tp sebelum bos keluar....sempat la jugak bos bagi voucher tok berbuka puasa kat hotel,,,ala hotel tk semegah pn huhuhuh...mybe atas nama je kot,,tp murah ke satu kepala dye caj rm 39 je,,,,kalo nk yg kat resort mahal sikit rm 55...tp tk pe la saya hanya ambik yg murah3 je....lagipun dekat cikit ngn rumah,,,tk de la terkejar2 masa kn...so ade sape2 yg nk ikut tk...?? tp cuma ade 7 keping je la..huhuh..nk masuk kan pic tp len kali je la...huhuh ni pn tk tahu bila la blh g berbuka kat sana....tk pela lagi pun masih lambat lagi nk abis ramadhan kan....

ermmm sok ari sabtu..offday...mcm nk g shopping tp pikir mst ramai yg berpusu2 nk menghabiskan duit huhuhu...so kena tgk pada keadaan la mcm ni....lau rajin saya nk g shopping jgk...lau malas nmpk nye kena kemas rumah je la...korang lak mcm ne? da shopping ape2 ke? ke da siap semua nye lagi?huhu excited nie.....

2 ulasan:

SweetLikeWhat berkata...

wah best tu makan buffet..banyak makanan..hehe.. :)

dAk EyTy ThOmeL berkata...

huhuhuh mmg best mknan byk,,,nafus mencekik pn byk gak tu nnt huhuhu.....ish3 tk elok tol :)