Umar Faruq : Promosi Blog Aku !

JOM KLIK
hahaha tamak nya aku ini,,,tadi aku dah join satu contest dan sekarang aku join lagi,,,,tak sampai 15 minit pun huhuhu tamak kah aku..??? oh semesti nya tidak kan,,cuma da lama aku tidak ber blog maka nya GIAN itu dah kembali menguasai diri huhuhu ....

bukan ape tengah-tengah blogwalking aku terjumpa contest yg ini plak....contest ape itu..?? kalau nak tahu meh tekan kat sini...PROMOSI BLOG......sape yang tak nak kan kalau contest macam ini,,,bukan ape sedikit sebanyak kita akan dapat ramai kawan baru kan kan kan,,,,

tp sebelum ape-ape aku nak bagitahu yang BLOG AKU ini tidak lah seHOT dan seGEMPAK mana pun....cuma simple je,,SIMPLE GILA,,,tp yang penting TUAN RUMAH nye TAK GILA  k hhahaahhha Jadi aku nak jerit dekat TUAN RUMAH UMAR FARUQ TOLONG PROMOSI BLOG AKU ini,,,,,memang ia nya tak menjanji kan kemeriahan tapi ade persahabatan....Mudah mudahan aku terpilih hehehhehe....tok kawan-kawan juga,,,,semoga berjaya ....

8 ulasan:

Unknown berkata...

good luck eh awk! heeee~

dAk EyTy NaFieSHaz berkata...

terima kasih ye...

Umar Faruq berkata...

ahaks.. ini bukan contest ya.. ini segmen.. :) beza sbb contest ada hadiah.. segmen tak ada hadiah.. hehe.. btw tq ya.. nsb baik tuan rumah ni tak gila.. ehehe..

Copy link bawah ini dan promosi blog anda setiap kali anda komen..
http://www.umarfaruq.com/2011/06/promosikan-blog-anda.html

Amir Aidid berkata...

hello . ame singgah sini dari blog Umar Faruq . :D good luck ya in promoting your blog .

ohh btw , have a great weekend ya . :) do take care ! :)) and jemput singgah blog ame ya . ;)

Met bUjang berkata...

bujang dtg bawak hadiah... tapi tertinggal dekat blog bujang haha Jom pegi sana :)

Tanpa Nama berkata...

salam... singgah!!! jln2.... dr blog UF...

http://www.umarfaruq.com/2011/06/promosikan-blog-anda.html
http://duniablogkucikash.blogspot.com/2011/06/umar-faruq-promosi-blog-aku.html

Shiema Sufian berkata...

shiema singgah dari segmen yang same :) jom join segmen shiema pulak untuk naikkan trafik.
http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/06/semen-1-aktiviti-2.html

dAk EyTy NaFieSHaz berkata...

wow tuan rumah yg baik hati telah sudi menjenguk blog eyty la,,,,hahaha terima kasih banyak2 la ye,,,dan mintk maaf tersilap segmen heheh terlalu excited la kate kan,,,,,,

dan terima kasih pada kawan2 yang sudi menjenguk blog ini,,,

salam persahabatan.....