Contest pertama blog aidateddy

JOM KLIK

hari ini aku menjenguk blog aku yang tak seberapa nak gah nie..untuk mengemas kini ape yang patut,,,hehehe sekali bukak aku terjumpa CONTEST ini,,,so aku dengan rela hati pun rase nak join....hehehe kalau korang rase nak join jom klik CEPAT CEPAT peluang tak selalu nya datang kan,,
so jom baca apa yang aku nak cerita kan dekat korang semua.....

tajuk nye KENAPA KORANG SUKA GAMBAR KORANG INI......(lbh kurang la mksd nya)

BERSAMA KAWAN-KAWAN CINTA MANIA
aku suka sangat gambar ini kerana..:-

  • dapat bersantai bersama melepaskan tension dan penat seharian berkerja,,,event ini di buat di KEMENSAH ...kita orang sempat lah berBBQ ,,,,mandi manda (tp aku tgk je) hehehe
  • dan di sini juga aku telah mendapat ramai kenalan yang baru,,,semua ini aku kenal dari FACEBOOK...korang percaya tak..?semua dari negeri yang berlainan...
  • kalau korang perhatikan dalam gambar ini ada seorang SELEBRITI ...cuba korang teka siapa...?? korang tak tahu erk..?? cube perhatikan betui-betui..malas la aku nak bagitahu,,,huhuhu 
  • ok la aku bagi clue k dia seorang DJ RADIO, dia seorang yang SEMPOI, CANTIK, PERAMAH, SUKA BERCELOTEH TIME MALAM-MALAM...
  • dalam gambar ini juga aku ada seorang TEMAN yang paling RAPAT .....
  • dalam gambar ini juga ada BOY aku huhuhu *gedik sudah*
  • tapi memang HAPPENING gila bila dapat jumpa ramai-ramai,,,,dari pagi sampai petang kite orang dekat sini,,,ingat nak BERMALAM kat sini,,,tp masalah nya kami semua ini datang dari SELURUH PELUSUK MUKA BUMI MALAYSIA.....
  • ok la tak nak hurai kan panjang lagi,,,sebab karang korang bosan nak membaca hehehe...
  • so ape lagi ajak la kawan-kawan untuk JOIN CONTEST kali ini,,JOMMMMMMMMMM.....
P/S : semoga terhibur ye tuan rumah hehehe....maaf la tak seberapa nak meriah hehehhee.

Tiada ulasan: