SelAmAt hARi JURURAWAT MA....!!!!!

ucpn tok semua para wanita yg telah bergelar IBU,,,tk kira apa jua pangkat yg u all panggil (mak,mama,MA,mummy,ummi) tp semua tetap sama,,,,ia adalah insan yg telah melahirkan kite,,,insan yg membawa kite melihat ciptaan ALLAH,mengenal erti sebuah kehidupan,,,bg yg tiada lagi insan yg bergelar IBU ,,,, mari lah kite sama2 sedekah AL FATIHAH,,,,semoga mereka d tempatkan d kalangan yg beriman dan di cintai ALLAH,,kunjungi pusara mereka,,,mesti mereka tersenyum di alam sama,,INSYAALLAH...
entry kali ni tk de kena mengena ngn sambutan hari ibu ye,,,tk baek kite menyambut nye...jadi enrty kali ni mengenai bersempena hari jururawat yg jatuh pada 12 MEI,,,mcm aku, aku nk story mory ckit pasal jururawat kali ini...awal2 aku dah prepare apa aku nk bg kat ma aku taun nie,,so dari awal tahun aku kerja keras tok dapatkan nye,,,aku berusaha apa yg aku azamkan...aku tk peduli apa teman2 sekeliling aku katakan,,,segala tohmahan segala sindiran aku ketepikan hanya demi ma aku,,,ma yg aku sayang sangat2,,lebih pada segala nya,,,mgkn mereka tk mengerti tp tk pe aku x salahkan mereka kerna bukan kah kite d lahirkan dgn latar belakang yg berbeza...
mungkin hadiah ini tk seberapa tp cukup la dapat mengembirakan hati ma aku,,,bkn wang ringgit yg ma aku impikan cuma ***** rahsia k...!! :P
aku tk tahu bp lama lagi Tuhan bg aku pinjam ibu bapa aku nie,,,sementara masih ada,,,,sementara masih ada kudrat aku,,,aku lakukan apa saja demi mereka,,tah esok lusa kite tk tahu bila mereka akan d ambil,,,tanpa sedikit pn aku d beri peluang tok membahagiakan mereka,,,aku bkn anak yg pandai sehingga ke menara gading,,aku bkn ada harta benda yg nk d beri pada mereka sebuah rumah banglo,,
aku demam,,aku sakit ..aku gagahkan juga demi ma aku,,,mgkn pergorbanan aku tk terbalas dgn segala pergorbanan ma selama ini,,,,aku bangga dengan ma aku,,,!!! selagi aku ada,,,selagi aku bernafas,,,aku akan jaga ma aku,,ma adalah segala nye dalam hidup aku,,,!!! dia lah teman,, d kala aku dalam apa jua keadaan....TERIMA KASIH ma melahirkan aku dan adik2 ....TERIMA KASIH ma mengajar kami erti kehidupan,,,,TERIMA KASIH ma beri kami cukup kasih sayang,,,
semoga ma gembira dgn hadiah yg tk seberapa nie,,,tp yg penting bukan ANUAR ZAIN tau hehehe,,,org tk tahu mcm mana nk buat ma bertemu ANUAR ZAIN ,,,,,tp tk pe lah adiah ni pn ok kan,,,
            HAPPY NURSES DAY......!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: