jari menaip hati berbisik..

"rilek la der,,,,wa gurau saje sama lu..lu nie lembut hati sgt....cikit2 touching... wa jugak kena pujuk...."


itu lah rutin aku dgn dia,,,dia tu suke sgt sakat aku,,,,eee geram lak rase,bukan men payah nak mengalah ngn aku.,,asik die je nak menang,,mana adill...nasib la jao kalao dekat aku dah tibai2 dah *sanggup ke* hahahaha tu belakang cite la kan :P

bukan apa mamat tu suka cari pasal ngn aku,,bukan nye nak manja2,,,cuba la romantik cikit,,,bia tergoda hati nurani aku ni,,betul tak? ni asik nak gaduh je ngn aku,,,tp kan kalao tk de gurau2 mcm ni mcm tk menarik kan..,,asik mendatat je kehidupan nie.,,,so kena lah ada naik turun nye umpama nek tangga turun lif,,,,

pastu kalao tak sent report kt dia mula la dia nak risau...segala bagai dia mencari aku...cerut pokok,celah daun,bawah perigi,atas sungai...dia  nak juga kesan aku sampai dapat baru lah dia senang hati...dia igt aku budak kecik lagi ke hahaha tp tk pe aku suke,,,aku tetap sayang dia,,,cayang sangat2 alamak terjiwang la plak :P
ala bukan aku sengaja nak buat dia susah ati tp kadang2 aku terlalu bz sampai TERlupa...nmpk tak TER so bukan sengaja k,,,,!!!!

HARUS dan WAJIB bagi aku n dia ade kredit 365 hari...huhuhu kalo nak jimat kena la cepat kawin hahahaha ade unsur kegatalan di situ.....INSYAALLAH benda yg elok akan selalu d permudahkan...
yg aku hairan + pelik kalao dia tak sent report NIGHT n MORNING kt aku blh je aku terima maaf nye,,,,tp bila time aku yg terlupa nak sent report  mula la dia nak men denda2 ngn aku,,,,apa dia igt dia tu majlis perbandaran ke.....!!!! eeeeee tercabar kesabaran aku...kalao denda nye setakat suh berkarya ayat2 jiwang ke suh kemas rumah ke tk pe jgk,,,ni setiap satu kali terlupa denda nye RM1 so kalao 10 kali tk ke da RM10,,,,,lepas duit topup,,, betul tak.>?? demand betul mamat sorang tu,,,,nsb bek la aku ada mamat tu sorang je,,tp mmg kena sorang je,,,kalao ramai opsssssssss tak mao tak mao,,,,SETIA pd yg satu k,,,,,:) hahahaha

eeeeee mamat tu kan,,,setiap ari ada je kerenah nye,,,,setiap ari jugak la aku makin mengenali mamat tu,,,aku terima segala baik buruk nye,,,segala kerenah dekat d hati ku...walau geram tp tetap sayang :P org selalu kate cinta tu kan buta...so terima je la ....sebab kalao betul dah buta kena lah kite bimbing ke arah kenampakan *ade ke ayat mcm tu..??* arhh lantak la jnj ade hahahaha
aku rindu n sayang dia,,,,dan dia plak setiap ari dia akan kate ------>>>>>>>

" WA SAYANG SANGAT SAMA LU DER"
" LU PUTERI D HATI WA "


*masing2 ada psangan nye,,,macam2 ragam n kerenah kan...so apa jua yg penting kena la SALING HORMAT...SALING PERCAYA....gurau2 jugak tp mst ada batas..setiap kata2 yg nk keluar tu pikir dulu....
ok la chawwwwwwwwwwwww


Tiada ulasan: