SURIA FM bestttt....

http://www.suriafm.com.my/2012/main.aspx


tajuk kat atas bukan bermaksud aku nak bodek apa2 dari SURIA FM (https://www.facebook.com/pages/Suria-FM/156527774405846) k...hahahaha tetbe je aku rindu kan kawan2 yg aku kenali di FB...rata2 kawan aku d FB ni semua nye datang dari SURIAFM...SURIAFM lah bermula segala perjalanan aku d FB ini...jadi tak salah aku nak mengarut+merepek+merapu+membebel kat dalam blog tuk kali ni k...so ada salah silap HARAP DI AMPUNKAN...oleh kerna aku selalu layan FB di malam hari,,,jadi nye secara automatik aku tangkap cintan dengan segmen DJ LIN SURIA CINTA....dari jam 11 malam sampai la jam 2 pagi...sebab utama adalah aku boleh berjiwang2 layan perasaan... dan sama2 mengutip ilmu ayat cinta2 nie....so pasti nye korang pun pernah atau setia mendengar celoteh dari DJ LIN kan...perhhhhh dgn suara nye blh mengegarkan segala urat jantung,hati,limpa,paru2,hempedu,usus...pertama kali dengar terus jatuh hati dengan segmen nie,,,di tambah plak dgn perisa suka duka cuka muka kawan2 kite d luar sana yg sudi berkongsi cerita...setiap org pasti nye ada cerita cinta yg tersendiri..hanya kite yg mampu mengubah bagaimana ramuan masakan cinta yg bahagia ingin bermula...

dari  FAN PAGE DJ LIN SURIA CINTA yg kini lebih d kenali CINTA MANIA...inspirasi kan cerita cinta korang umpama kepingan puzzle,,,cantuman terakhir adalah cinta yg kekal abadi atau cantuman terakhir gugur  bersama air mata yg mengalir...cinta juga tak semestinye  berakhir dgn kebahagiaan...ada juga cinta sejati yg berakhir dengan perpisahan,,,kerna jodoh adalah milik-NYA...kite hanya mampu mengatur kehidupan ini tapi kehidupan ini lebih cepat dari pemikiran kite akhir nye kite yg ketinggalaN....kerna kite tidak mampu melawam ketentuan dari -NYA....

tahun ini tahun kedua aku mendengar SURIA FM....sebelum ini aku kurang mendengar radio..SURIA FM memang terbaekkkkkkkkk la...DJ2 nye plak semua sempoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii giler....bermula dgn celoteh d pagi hari bersama abg HALIM, NABIL AHMAD dan kak KENCHANA DEVI,,di sambung pulak pasangan ideal ..ideal kah..? huhu itu kata aku lah...pasangan nie asyik cerita tentang makannnnnnnnnn je...dah tentu lah kak MYRA dan ZIZI...bila dengar time keje,,,wat aku telan air liur je..time tu lah perut aku nak shuffle kan..mengelegak usus2 perut nie minta di isi tp apa kan daya,,,aku kan kejam hahaha..gelak tawa mereka menceria kan hari2 aku...tapi tidak berhenti di situ kerna abg BOBringgo akan mengambil alih sehingga jam 4pm, abg BOB pula berceloteh pasal di pejabat...cth topik nye "hari ini pakai baju kaler ape" huhu...kalu dah mejenguk ke 4petang dah tentu lah ada yang akan pulang dari tempat keje kan...jadi nya kak LINDA ONN akan memberitahu info2 traffic sambil menyelam korang boleh melepaskan geram...tapi hanya sampai jam 8 sahaja kerna TYZO akan menemani korang d malam hari sehingga jam 11...segmen bersama TYZO paling d tunggu majoriti rakyat malaysia dah tentu MALAM MANJA2 hanya hari KHAMIS malam JUMAAT tau ...tapi yg muskil nye TYZO ni belum kawin pun dah pandai bab2 ini.,..huhu (jgn mara) kalao dah manja2 dah tentu lah kite akan masuk bab CINTAN CINTUN kan...penat satu hari kite keje,,kite study apa salah nye kite berjiwang pulak,,,kite tidak keseorangan sebab ada DJ LIN yg akan menemani malam cintan cintun nie,,,sehingga jam 2 pagi je tau,,,lebih pada jam itu...korang layan la sendiri k hahahhaa....

aku ni bercerita pasal SURIA FM macam la tak pernah dgr radio lain kan ....hahaha tipu lah kalao aku tak pernah dengar radio lain kan...sekali sekala ingin juga bertukar angin,,,kalao ada angin sepoi2 ,ada angin ribut taufan...dah tnetu lah aku pun ada angin juga nak dgr radio lain iaitu ERA FM, HOT FM, SINAR FM, tp pasti nye confirm + confident malam hari aku layan SURIA CINTA la,.,,,,sejak layan SURIA CINTA nie, aku dapat ramai kawan..semua nye datang dari pelusuk negeri,,rata2 dari mereka nie adalah peramah orang nye....memandangkan fan DJ LIN ni hampir 100 ribu org,,,maka nya hanya sebilangan kecil sahaja aku pernah jumpa...dan tak di nafikan juga...di situ juga lah cinta aku berputik ..alamak malu la plak nk cerita kan...cukup lah setakat ini sahaja aku bagitahu...

alamak,,,aku sebenarnye nk bercerita pasal kawan2 tapi da lari topik lak kan,,,apa boleh buat...ni lah jadi nya kalao jari dah mula nk menari2 kan,,,idea mencurah2 jatuh untuk aku merepek hahahah jangan mara k,,,,tunggu next entry aku cerita kawan2 aku plak k,,,lagi pun aku tk paksa korang baca ceritera merapu sapu tangan nie,,,,byeeeeeeeeeeeee

Tiada ulasan: