Alamak Mahal GiLEr..BLR !!!!!

cite kali ni nk mengarang pasal no pendaftaran kenderaan yg gile melambung harga nya,,,,kebetulan aku cuti ari ni n pegi jpj padang jawa td,,,ingat kan nk tgk2 no plat yg menarik,,rupa nya senak usus jantung aku bila tgk harga nye,,,!!! lagi kaya org tu,,lagi tinggi la bidaan nye...org mcm aku ni,,blh tgk je la,,nk miliki nye harap maklum la,,,nk bg cucu cicit dalam perut ni makan pn kena kerja siang malam,,tu pun kadang2,...makan roti cap putih coklat je,,,terlupa plak aku nk curi2 ambik gambar...kalo tidak blh share kt cnie,,aku tgk tok no plat BLR ...!! aku kan duk SELANGOR,,,yg WILAYAH aku tk sure plak berapa,,,skrg kan duk berebut2 nk WWW ....cnfrm la makin tinggi harga nye,,,,

dah la no yg aku minat giler harga nya mencecah rm14 RIBU oi,,,,tak sangka lak aku no 33 ni ramai yg minat,,,kalao no 3 tk pyh cakap la wei,,,org cina dah buat bidaan awal2 lagi sampai kan mencecah rm35 RIBU,,,,walawei mana la aku mampu nk miliki nye,,,tp tadi aku tgk paling tinggi no plat harga nye rm85 RIBU..korang rasa apa erk no yg menarik sangat tu..?? dah tntu lah no 1 wei,,,,tp tk pe sempat jgk aku tgk tok no 333....harga nye rendah cikit dalam rm2,800 RIBU je...tp masalah nye JE??? hahahaha aku kerja 33 tahun pun blm tentu aku dapat kumpul rm 3 RIBU hahaha korang percaya ke??? ha ada lagi 1 pilihan no 3333 kali ni lagi rendah kalao tak silap aku dalam rm 1,800 RIBU...

tk pe lah, aku masih sedar diri lagi..yg aku tk mungkin dapat nk miliki nye,,aku hanya mampu melihat nye sahaja,,,dari pada aku bazir duit semata2 no plat nie lebih baek aku simpan duit nk kawin kan kan kan kan....bkn gatal tp itu lah kenyataan...aku dah cuba menabung tok bidaan no plat nie tp apa kan mampu semua nye duk berlumba2 nak pecah kan tabung ayam aku nie...jadi nye lebih baek aku simpan tabung ayam aku ni dalam sangkar nye supaya dapat hasil yg lebih bagus ....btl tk???
korang pernah buat bidaan tk?? atau korang dapat no fav korang dgn kebetulan je?? mst best kan...
*berjimat tok masa depan lagi baek*

3 ulasan:

Oshin berkata...

last year nak amik no 500 sama macam kete ayah, mak n akak...so target dalam rm1000 je la...tp ada org bid lagi tinggi huhu cuma beza rm200 je...so senarai la nombor2 yg rasa berkenan, terus cek kat JPJ...alhamdulillah ada yang sangkut...bayar dlm rm2++ je

azu berkata...

adoii..mahal kan. mula2 dulu beli kete nk pilih no plat gak, tp terkenang harganya, simpan hasrat lah.bila duit dh terlebih2 nnti, baru plan lain..hehe

shafiq berkata...

haha , no plate lagi mahal dari kete , phewww ,