Opssss ......!! DOYAN..???


ok entri kali ini sal DURIAN ,,,,ishhh tk suke nye,,,da la bucuk,,,eee yekkkkkkkkkkkkk tk nk makan,,,,,,,,awawawaw bila la musim dye nk tamat nie,,,asik2 bau DOYAN je,,smpai kan bila nk balik rumah pun sempat lagi berdoa MINTAK2 LA AYAH TK BELI DOYAN hahahha,,,kang semerbak PERFUME paling mahal ni bau satu rumah,,,lagi pun semua family eyty makan doyan kecuali eyty,,,,agak2 eyty ade geng yg TAK MAKAN DOYAN TAK..????

6 ulasan:

iMBobo berkata...

halamak! duriaaan..grrr...minta sya seulas?hehe

nabila faryzza berkata...

yeah! saya!! kita geng laaa. kita pun tak makan durian. HAHA :D

ame elms ! berkata...

auwww sedap nye . nak sikit nak sikit ! grrr . sedap nye doyann ..

hira berkata...

jalan-jalan sini. hehe :D

ReD Linda berkata...

ya rabbiii!!! salah timing pulak aku tgok entri ni!!! *meleleh ayaq liuq...dh la hantu durian ni...

dAk EyTy ThOmeL berkata...

hahaaha doyan busuk,,,,tk sedap wekkkkkkkkkkk