JIWANG LAGI ...???

Aku bahagia tinggal di hatimu,,,
jantungku berdebar indah untukmu...
hanya kamu yg ada d hatiku,,,
aku bahagia memandang keindahan alam dari jendela hatimu,,
makanya biarkan cahaya matahari jatuh di wajahmu...

wahai kekasihku,,, terima kasih kerana mencintaiku,,,
merestui hadirnya aku d hatimu...
membiarkan hatimu menjadi hatiku jua..
tempat yang paling indah sekali,,,

jangan pernah kau ragui cintaku,,,
kerna cinta ini hanya berakhir di hatimu,,,
adakah kau tercipta untuk ku,,,
jika benar akan ku menjaga cintamu sebaik mana 
kau menjaga cintaku..

Terima kasih YA ALLAH..kerna telah mempertemukan dia untuk ku....
Engkau ambil cinta cinta lama ku,,,
Engkau hadirkan cinta yang sejati buat aku....
insan yang sebaik dirinya ....
sungguh YA ALLAH aku amat mensyukuri atas segala pemberian mu ini...

Tiada ulasan: