Secebis Kata Cinta...


Indah budi kerana bahasa,,,,
Indah lelaki kerana wanita...
Indah hati kerana iman...
Indah lagi bercinta kerana kehadiranmu sayang...

Sayang....
jarak yg memisah kan kite utk bertemu..
jarak juga memisah kan kite tok bermanja....
jarak juga memisahkan kite tok berkasih sayang,,,
walaopn kite pernah berjumpa bersama tp bg aku itu tdk cukup utk ku melepaskan segala kerinduan yg terpendam di dlm hatiku ini....

Cintaku hanya utk mu,,,
tiada apa yg blh pisah kan kite kecuali maut,,
aku menanti dirimu dgn penuh kesabaran...
hadirmu umpama bidadari dlm hidup...
ku bahagia bila bersamamu,,,,
ku harap kite akan hidup bersama 1 hari nanti...
akan ku pastikan yg semua ini akan menjadi kenyataan....
berikan lah masa utk ku mengotakan janji ku ini,,,
ku harap kau menanti dgn penuh kesabaran,,,
ku berdoa agar semua ini akan menjadi kenyataan...

sayang..
ku mahu kau tahu kau lah cinta hati ku,,,
kau lah segala - gala nya bg aku,,,
kehadiran mu amat bermakna buat aku,,,
setiap saat aku sangat merinduimu,,
rindu ini hanya Tuhan saje yg tahu,,,
betapa ku amat menyayangimu sepenuh hatiku...
hingga ke akhir hayatku.....
itu lah janji ku kpd mu,,,,
insan yg aku cintai....

p/s ..sambung len kali la plak..semoga terhibur...sebuah kate2 yg telah di berikan oleh c dye...

2 ulasan:

Sang Pencinta berkata...

ceh ceh kececeh, jeles wa.. nanti wa buat ayat yang membingungkan kepala si dia.. wakawaka

dAk EyTy NaFieSHaz berkata...

hahaha jgn sendiri yg pening da la hehehe