Puteri Cinta Hati....

PUTERI CINTA HATI ,,,
hadirmu membawa seribu erti,,,
engkaulah yg berada di dalam hati ini,,,
engkau lah cahaya di dalam diri ini..
tanpa mu hidup ku mungkin gelap gelita....
PUTERI CINTA HATI....
akan ku curah kan segala kasih sayang ku hanya utkmu...
akan ku bahagiakan diri mu...
ku tk sanggup kehilangan mu....
engkau lah nyawa ku
engkau jua lah hati ku,,,
PUTERI CINTA HATI...
engkau lah semangat ku,,,
engkau jua lah kekuatan ku..
PUTERI CINTA HATI....
akan ku menjagamu hingga akhir hayat ku,,
aku amat MENYINTAIMU..
aku amat MENYAYANGIMU..,
aku amat MERINDUIMU....

Sayang 
aku amat merinduimu setiap saat
Aku menyayangimu setiap minit,,,
setiap jam aku amat menyintaimu syg...
kau lah PUTERI CINTA HATI aku..
aku amat menyayangimu sepenuh hati aku...

Kehadiran mu telah membuka lembaran baru dlm hidupku..
Kau lah pencetus semangat ku setelah hidup ku di rundung kegelapan sebelum ini...
kau banyak memberi kekuatan utk ku..
TERIMA KASIH sayang kerna menerima diri ini seadanya dlm hidup mu..
aku akan menjaga mu seumur hidup ku,,


p/s....sekadar bekongsi ape yg aku rase,,,

Tiada ulasan: