Contest : Kenangan Manis Dan Pahit

klik sini cepat

alamak di sebab kan dah lama tk mengarang cerita pendek ni,,,tetibe blur mcm mane nk mula kan cerita hehehe...ok la tk nk cerita panjang meh aku nk hurai kan cerita nya,,,,sebuah tajuk KENANGAN MANIS semanis gula d huung semut huhuhu,,,
saya nk cerita tentang BERSAMA ORANG YG TERSAYANG (COUPLE)  kerana sy nk share bersama ape yg saya rase,,,,*walaopn akan ade bunyi sedikit kegedikan* hahahha

ok firstly saya rase amat bersyukur sangat kerna mempunyai sekuat tenaga dan setabah ini dalam mengharungi kehidupan saya sebagai seorang anak, seorang kakak, seorng kawan,,dan seorang hamba Allah yg hanya menumpang d muka bumi ini,,,

cerita nye bermula begini....setelah saya berpisah dgn kekasih lama saya setelah 6 tahun melayari alam percintaan..., saya telah menemui seorang jejaka yg cukp membuat saya sayang akan diri nye,,,bermula hanya berkwan lama2 perasaan itu bertukar menjadi sayang,,,tp dalam hati bertanya mampu kah saya menerima kehadiran diri nye..?? sudah kah saya bersedia jika saya akan kehilangan nye juga suatu hari nant..?? ketika itu begitu banyak yg bermain d fikiran aku,,,

tp berkat doa dan dorongan juga nasihat dr TEMAN-TEMAN saya terima diri nye seadanya...saya tak mngkn akan pandang ke belakang lagi,,,sekali pn kekasih lama saya ingin kembali,,kerana bagi saya jika benar ini jodoh saya yg telah tertulis,,,saya terima dgn seikhlas hati....

dan akhir kata,,,saya amat menyayangi serta merindui diri nye,,,,maka dgn ini adalah KENANGAN MANIS bg sy dlm bercinta kerna dye seorang yg amat memahami saya,,,,semoga hubungan kami kekal bersama,,, 

ok selesai sudah entry saya buat kali ini simple dan ringkas sahaja,,(kerna tiada patah perkataan yg telah di tetapkan pn hehehe ) ape2 pn semoga terhibur ye.,,,tppppppppppppppppppp alamak kena berserta kan gambar jgk ke?? ala malu la,,,,heheehe (maaf ye tk de pic yg lbh baik la)
NAFIESHAZ FIEYNA (ok tk nama kami) gedik kan

5 ulasan:

SheyPull berkata...

sapai skung lagi kekeal bersama?
alhamdulillah..


JOM singgah blog saya nak...saye sayang bapa saya...

SheyPull berkata...

follower yg ke 60 ade hadiah x?



JOM singgah blog saya nak...saye sayang bapa saya...

dAk EyTy NaFieSHaz berkata...

yup,,,,sampai sekarang kekal bersama...
sheypull,,,,tk de adiah, yg ada salam perkenalan je...
thankz ye sbb sudi folllow

KhAiReDzAiMy berkata...

Assalamualiku... Salam perkenalan...

dAk EyTy NaFieSHaz berkata...

hai salam perkenalan