CELEBRITY LASS TERBAIKKK





  • Ia keluaran bumiputera Islam, ia halal, selamat dan berkesan.

  • Ia bukan deodorant !

  • Ia bukan perfume !

  • Ia adalah MASTER ODOURLESS.

  • Ia meneutralkan bau badan anda.

  • Ia merupakan satu pendekatan baru dalam menyahkan bau badan dengan mudah, cepat dan selamat.

  • Ia menghilangkan masalah bau ketiak, bau kaki dan keseluruhan bau badan anda dalam masa 3 saat !


KELEBIHAN CELEBRITY LASS

  • Hilangkan masalah bau badan dengan pantas tanpa guna bahan kimia penyebab kanser.

  • Anda akan merasa segar, kering & bebas bau badan sepanjang hari.

  • Keyakinan diri anda meningkat dan tidak risau lagi untuk jumpa orang ramai.

  • Tiada lagi perasaan malu kerana anda telah bebas dari masalah bau badan.

  • Anda tidak risau lagi walaupun terpaksa berjalan di tengah panas dan kemudian masuk dalam office.

  • Tidur malam anda lebih tenang, tidak perlu lagi menggunakan deodorant sebelum tidur.

  • Hubungan suami isteri lebih intim kerana tiada gangguan dari masalah bau badan.

  • Mendapat pujian dari suami atau isteri anda.

  • Minyak wangi mahal yang anda pakai tahan lebih lama dan baunya lebih jelas seperti baru disembur.

  • Stress anda hilang kerana bau pada ketiak dan kaki anda hilang serta-merta.

  • Tiada lagi masalah ketiak melekit atau bahagian lengan baju mengeras disebabkan oleh peluh yang bercampur dengan deodorant.


Apakah bahan yang digunakan dalam CELEBRITY LASS ?

    Bahan asas dalam pembuatan CELEBRITY LASS terdiri bahan berkualiti premium. Antara bahannya adalah premium ekstrak rosa gigantean, air suling, tawas dan herba terpilih. Kesemua bahan-bahan ini halal dan 100% selamat.

Tak perlu pantang dalam pengambilan makanan, kerana CELEBRITY LASS ialah pelengkap kepada sesi membersih diri anda sahaja. CELEBRITY LASS tiada 'side effect' dan produk ini hanya untuk kegunaan luaran sahaja.

Bagaimanakah cara guna CELEBRITY LASS ?

  1. Titiskan 6-7 titik CELEBRITY LASS  sahaja ke telapak tangan anda.

  2. Kemudian sapukan kemana-mana bahagian badan yang berbau seperti ketiak, kaki, celahan badan dan anggota lain.

  3. Tunggu 3 saat sahaja, bau pada bahagian tubuh yang telah disapukan CELEBRITY LASS akan hilang dan lenyap.

  4. Anda boleh gunakan pada bila-bila masa dan ia akan bertahan 24 jam atau lebih.

  5. Saya syorkan anda gunakan CELEBRITY LASS  beberapa minit sebelum mandi (petang/malam).

  6. Produk ini memadai digunakan sekali sehari sahaja dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Anda pernah mengalami situasi seperti ini juga?

"Saya pergi kerja naik LRT, nak sampai office kena jalan kaki lagi... Belum sampai tengah hari, badan dah berbau. Saya terpaksa selalu bawa deodorant dan perfume ke tempat kerja" 

 "Mungkin disebabkan badan saya agak besar, bau badan saya juga kurang menyenangkan... Saya selalu berkecil hati bila rakan memerli tentang bau badan saya" 

"Bila saya solat di surau office, saya terpaksa cuci kaki dulu di tandas, kalau tak... 1 surau bau kaki saya. Dalam sehari, 2-3 kali saya salin stoking, tapi bau tetap ada" 

"Disebabkan bau badan, saya hilang keyakinan diri. Saya pernah terfikir nak lakukan pembedahan kelenjar di bahagian ketiak... Tapi saya takut dengan pembedahan!" 

"Saya sukar mencari jodoh kerana bau ketiak saya! Saya telah kecewa beberapa kali, semua hubungan yang terjalin pasti putus di tengah jalan…" 

"Saya selalu terpaksa tebalkan muka bila berjumpa pelanggan di luar. Bau badan saya sangat memalukan kerana telah mengganggu orang lain" 

4 Punca utama bau badan rakyat Malaysia.

1. Faktor dari makanan dan minuman.
2. Ketidakseimbangan hormon.
3. Obesiti.
4. Pembiakan bakteria di kawasan-kawasan badan yang terpencil

Berapa harga CELEBRITY LASS ?

    CELEBRITY LASS didatangkan dalam botol 50ml pada harga Semenanjung RM85 dan Sabah/Sarawak RM95. Sebotol CELEBRITY LASS 50ml, sekiranya mengikut arahan boleh digunakan minimum 90 hari mahupun lebih.

NAK TAHU HARGA PROMOSI 
WHATTAP SAYA CEPATT..
 018 2436825

Tiada ulasan: