DETOX GOLD FOOT PATCH



MINIMUM 10PCS RM 20.00

Khasiat GOLD SLIMMING DETOX foot patch**HOT SELLING**
 
-Menyokong proses peredaran darah dan seterusnya meningkatkan metabolisma badan.-Membantu proses pemecahan lemak dan seterusnya membantu mengurangkan berat badan.-Membuang toksin-Membersihkan kotoran dalam kulit.-Mengurangkan sakit-sakit sendi, otot, sakit kepala dan sakit-sakit badan.-Mencergaskan badan dan mengurangkan keletihan.-Memperbaiki kualiti tidur.


Cara Pakai :

Bahan Dan Kandungan :

* Bamboo Vinegar* Wood Vinegar* Chitosan* Dokudami* Loquat Leaf* Vitamin C* Vegetable fiber* Tourmaline* Cornstarch


Detox Gold – Cara Mudah Buang Toksin dan Selesaikan Kegemukan.Zaman ini, semua orang sibuk membicarakan tentang “bagaimana mencari duit”. Memang tidak di nafikan kehidupan zaman moden ini segalanya memerlukan duit.
Setiap tahun, semakin ramai yang menghidapi penyakit kronik pada usia yang muda. Ini berpunca dari cara hidup yang tidak sihat dan juga pemakanan yang tidak terjaga. Lebih teruk lagi, yang mengalami obes juga turut bertambah setiap tahun.


Toksin Punca Penyakit
Tahukah anda, toksin didalam badan anda adalah punca kebanyakan penyakit dan juga kegemukan? Pernahkan anda melakukan senaman yang kerap tetapi berat badan tidak menurun?


Tahukah anda, gaya hidup dan pemakanan yang tidak seimbang juga menyumbang kepada pertambahan toksin di dalam badan anda dan merupakan punca kepada kegemukan?


Toksin di dalam badan ini boleh di singkirkan dengan mengamalkan pemakanan mengikut resepi detox. Ada banyak resepi detox jika anda buat carian di internet.
Tetapi persoalannya adakah anda mempunyai masa untuk menyediakannya?
Juga, bagi segelintir yang tidak suka makan sayur pula bagaimana nak selesaikan masalah ini?


Semua ini kini selesai dengan:


Detox Foot Patch
Hanya tampal di tapak kaki ketika tidur, toksin akan tersingkir keluar dengan sendiri. Tampil dengan beberapa jenis yang mempunyai fungsi tambahan yang berbeza-beza selain membuang toksin.

SMS 013 339 3373

Tiada ulasan: