selamat ulangtahun sayang....

.....hari ini tanggal 2-3-2013 genap 2tahun erti perkenalan bagi sebuah percintaan...

....................cinta HANAFI bertemu cinta HAZLINA.............


AWAK,,,,
terima kasih diatas segala yang telah dirimu berikan
terima kasih diatas semua yang telah dirimu lakukan
AWAK....
dimataku dirimu begitu dewasa
walau sebenarnya diriku yang lebih dewasa darimu
dirimu menenangkan diriku disaat aku gundah
dirimu membuka mataku disaat aku sedang marah
terkadang dirimu lebih dewasa dariku
caramu berfikir..caramu memandang segala hal
membuatkan aku merasa dirimu yang aku cari selama ini
jujur aku katakan kadangkala aku ingin dimanjai
kadangkala ingin memanjakan
dan terkadang ingin seperti berteman
tapi dengan dirimu adakalanya ku dijaga seperti kanak-kanak
dimanja, diberi perhatian yang berlebihan
dan aku sering tenang dengan cintamu
adakalanya aku seperti dididik untuk lebih dewasa
melihat sesuatu masalah dari sudut yang berbeza
hubungan kita masih baru
namun kita sudah disulami rasa cinta yang meluah
ditemani hujanan rindu yang tidak bertepi
ku ingin sentiasa bersamamu...
AWAK,,,,,
izinkan diriku menjadi seperti "baby"buat mu selalu
menjadi kawan yang menenangkan dirimu
ataupun menjadi murid ketika perlukan pengajaran
ku amat mencintaimu sepenuh hatiku
ku menyayangimu seluruh jiwaku
izinkan ku bisikan alunan cintaku buatmu
moga kemesraan dan kebahagiaan yang kita kecapi
akan sentiasa dihujani rindu,disulami godaan mesra
AWAK,,,,aku amat merinduimu,menyayangimu untuk
hari ini, esok dan selamanya,kerna kau akan menjadi teman didalam hidupku


Tiada ulasan: