Kata- kATA unTUK jaWApan mu....

Kau bertanya pada ku,,,
tentang rindu,,,tentang jarak yang memisah kan kite,,,
tentang waktu yang mengalir begitu cepat....
tentang cinta kite yang indah nye,,,
tentang damai yang tercipta di antara kite,,
tentang senyuman kite yang begitu rapat,,,

Aku hanya berdiam,,,diam tanpa kata-kata,,,
aku tahu kau di sana sedang menyimpan rindu yang begitu mendalam padaku...
lantas setelah sekian lama aku berdiam,,,akhir nye aku bersuara,,,
dengan menyatakan satu ayat...ayat yang ringkas dan simple,,,
JANGAN KAU PERNAH MELUPAKAN AKU....
DONT FORGET ME 4 EVER DEAR....

ketahui la CINTA yang aku miliki ini hanya untuk mu...
hanya kamu selayak-layak nya miliki hati sekecil ini,,,
hanya kamu ENCIK MOHD HANAFI,,,,

walau kau punyai seribu puisi cinta, sejuta kata romantis...
tiada yang mampu menyaingi indahnya senyumanmu...
kau adalah keindahan yang menghiasi duniaku,,,
kau adalah air mata yang mengiringi tangisanku,,,
kau adalah nadi yang mengepam jantungku,,,,

aku ingin sekali waktu ini berhenti untuk ku selalu ada bersama mu,,,
kerna kau ada di hati ku,,,
kau yang buat aku percaya CINTA itu sebenarnye sentiasa ada untuk BAHAGIA....
TERIMA KASIH SAYANG kerana sudi menjadi TEMAN HIDUP KU.....

Tiada ulasan: