Happy jalan-jalan

sok ari minggu ade d antara korang yg g date tak.,,,?? korang mesti pergi date jgk kan ngn pasangan korang,,,kat mane korang nk date nie..?? blh la eyty skodeng jeng jeng jeng,,,huhuhu...
esok kena HAPPY mcm ni...

dah tentu la akan jadi mcm ini n bertambah la HAPPY...


tp mesti la lagi HAPPY jika begini ....
semoga esok akan bertambah HAPPY dan TERSANGAT HAPPY,,mudah mudahan akan lancar segala perjalanan kami,,,,SELAMAT BERHUJUNG MINGGU U ALLZ...

2 ulasan:

Pn. Sheila berkata...

jejalan kat mana tu... hari mgu sy relex kat umh n famly jer... ngeee...

dAk EyTy ThOmeL berkata...

Mybe pergi TAMAN BOTANIC PERDANA kot,,,atau PUTRAJAYA kat sana kan ade pameran bunga...
Pn sheila duk mana?