Cinta itu yang menyapa aku....

ada yang tiba-tiba datang dalam hatiku,,,
sesaat setelah kau mengisyaratkan CINTA ,,,,
hanya sekilas melihat wajahmu..
hanya sesaat menatap matamu....
senyumanmu,,,suaramu,,,,rambutmu,,,
membuat aku tidak keruan,,,

jadi benar kah ini di kate kan CINTA,,,,
yang membuat orang rela mati untuk nye,,
yang membuat orang rela minum racun,,,
umpama cerita ROMIE DAN JULIE...

Sebenarnya aku takut jatuh....(adakah mcm jatuh dari pokok)aduhh sakit nye
ni kan pula JATUH CINTA,,,
tp makin lama aku menyangkal,,,
makin dekat ia menghampiri aku,,,
wajahmu yang seringku terbayang,,,
aku RINDUKAN dirimu...rindu menatap matamu,,,

Hai .....kau adalah lelaki yang amat aku perlukan untuk temani aku ....
wangianmu akan selalu ada dalam nafasku,,
setiap malam aku ingin bermimpi tentang dirimu..
maka dengan itu ...aku membuat keputusan bagi diri dan hati ini,,,
aku BENAR-BENAR telah JATUH CINTA PADAMU,,,,
kau benar benar telah BERJAYA MENCURI HATI AKU,,,,
aku amat MECINTAIMU dirimu,,,SAYANG.....

Tiada ulasan: