Aku blogger Negeri SELANGOR..

TEKAN KAT SINI YE...
segmen yg ni plak,,,terjah jgn tk terjah,,,korang dr negeri mane..???
Eyty dr NEGERI SELANGOR,,,daerah KLANG,,,
tempat makan yg paling best kt DEPAN RUMAH saya huhu tk dela gurau je,,,saya suke pergi RESTORAN MASAKAN KELANTAN,,kerna saya suke masakan pantai timur,,,,kerna saya asal dari sana huhhu...
saya tak belaja da,,,saya seorang yg BERKERJAYA ,,,,
agak2 ade tak yang dari KLANG juga..?? jom kenal2 ye,,,
sape yg belum join tu jom la join sama,,,,tekan kat atas sana ye...

20 ulasan:

.fahmi. berkata...

thanks follow my blog...

sudh follw jga blog u...

;]

dAk EyTy ThOmeL berkata...

welcme...:)

Cik Bell berkata...

wahh!! klang kat belah mana tu??

Anis Adila Aris berkata...

saya ramai ada kawan duk klang..
makngah sy duduk kat meru..dekat x?

h A n Y S berkata...

dok klang?! sy dok shah alam..nant kalau terserempak,tegor2 lah ye..heheee..;D

Nor Shazana berkata...

org selangor, kite follow sini yup. hehe

http://shahimarzone.blogspot.com/2011/07/segmen-aku-blogger-negeri-terengganu.html

dAk EyTy ThOmeL berkata...

cik bell duk ane??

anis...meru ngn klang blh tahan dekat la,,tp tgk jgk,,meru area mana,,,

hanys shah alam sek bp?

shazana thankz ...

h A n Y S berkata...

padang jawa.. =)

fiq. berkata...

salam,
kenai makanan feveret dpn mata, aduh3, haha

Segmen Aku Blogger Negeri Perak DR

fieha berkata...

salam ziarah
sy blogger dri perak :)

peep berkata...

melawat blogger selangor :)

azeelia azman berkata...

gomo kelate gomo. haha. :)

Nadya O'Conner berkata...

blogger pahang melawat blog ini..happy blogging dan salam kenal:)

nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

Farhah Azman berkata...

terjah sini..dari blogger selangor jugak..:)

norhatizahmohamed berkata...

hi !
sabahan blogger here :D

asri (asrirayrock) berkata...

singgah sini

terjah my blog

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! berkata...

howyeah!
sy bloger Negeri Darul Ehsan.. :D
Selamat berkenalan yaw! :))

Jom Join SEGMENT SAYA PUNYA LAGI BEST! ;D

SyazwanSarawak berkata...

salam singgah ;)

blogger selangor gak.
waa, da kerja rupanya :D

fara anak abah berkata...

saya blogger selangor jugak=)
dh join cntest saya?hadiah menarik..

http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

L-mi Redzz berkata...

jalan2 dan follow sini dr blogger johor.. =)

http://botetdingdong.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-johor.html