Hepy MotheRs Day

ma.....nama yg sering aku sebut x kira waktu,,,,,
ma.....org yg selalu aku cari bila aku dlm kesedihan.....
ma.....org yg aku akan peluk bila dlm ketakutan....
ma.....org yg selalu menghiburkan aku jika dlm kedukaan....
ma.....org yg akan suap kan aku mkn bila aku lapa,,,,
ma.....org yg akan bg aku minum bila aku dahaga,,,
ma.....org yg akan dodoikan aku bila aku mengantok,,,,
ma.....org yg akan selalu menyedia kan makanan kegemaran aku...
ma.....org yg tempat tok aku bermanja
ma.....org yg tahu citarasa aku,,,,,
ma.....org yg sentiasa ada di sisi aku...
ma.....org yg selalu mendengar luahan aku...
ma.....org yg sentiasa beri nasihat pada aku....
ma.....org yg selalu memarahi dan meleteri aku..... :-)
ma.....org yg cukup tabah n penyabar mendidik kami,,,,,
ma.....org yg tk tahu ape erti penat melaksanakan tanggungjwab nye...
ma.....sungguh besar pengorbanan mu buat kami...tk mgkn kami dpt membalas semua itu,,,,

semoga kami dpt membals segala pengorbanan mu sepanjang hayat mu...sebelum semua itu terlambat,,...akan ku ingat segala pesan dan nasihat mu....semoga aku mampu menjaga dirimu dan membahagia kan dirimu...AKU AMAT MENYAYANGI DIRIMU....TIADA YG LEBIH BERMAKNA BUAT AKU SELAIN DIRI MU...JIKALAU SUATU HARI NNT KAMU TIADA,,,DGN SIAPA LA TMPT  AKU NK BERGANTUNG...DGN SIAPA LA AKU NK BERMANJA,.,,,DGN SIAPA LA YG NK DGR SEGALA CERITA2 AKU....AKU X MAMPU LALUI SEMUA ITU JIKALAU KAMO TIADA DI SISI AKU....!!!!!      I LOVE YOU MUM......!!!!!!!

Tiada ulasan: